domenica 22 luglio 2012

Poetična nedelja: Juče, danas, sutra

Dragi dnevniče,

Ovih proteklih šest dana je prosto proletelo a da nisam ni primetila da sam te zapustila. Mama je bila na odmoru i skoro svaki slobodan momenat provodila sam u njenom društvu. A kako sam i sama imala smanjene obaveze, iskoristila sam priliku da se malo odmorim i predahnem od pisanja koje mi je, ipak, priznajem, puno falilo.

Ali da se vratim nama, i našim nedeljnim poetičnim susretima. Za danas sam odabrala, zapravo izvukla iz prašnjave riznice emocija i sećanja, jednu kratku poetičnu priču. Zapravo više je to pesma u prozi, nastala u jednom delikatnom, a opet srećnom periodu mog života. Pomalo haotičnom, kao i ovi momenti kroz koje prolazim poslednjih dana. Zove se "Juče, danas, sutra". Uživajte.





Juče, danas, sutra

Reci, da, palo mi je na pamet i onda ali osećaj nikad nije bio ovako jak.. Padalo je i ranije, i uvek sam bila u čudu a onaj dečiji upitni pogled sa druge strane ogledala nije davao odgovor koji sam želela da čujem tada. Sada mi baš prija ovaj novi osmeh deteta koje kao da je dobilo novu igracku. Novi san. Novi početak kome se kraj ne zna.

Reci, reci zašto sada a ne onda, onda kada mi je neko koga se rado setim u ovakvim momentima rekao da ne razume kako neko može da mrzi grad u kojem je rođen. Ni ja nisam razumela kako neko moze da voli takvim intenzitetom, sa dečijom naivnošću, ja tako nešto nisam osećala prema nikome, ničemu a kamoli prema gradu u kojem sam rođena. Onda ništa nije imalo smisla a sad vidim jasnije svetlost koju sam od našeg pogrešnog početka odbijala da shvatim.

Ponovo isti scenario, i po prvi put se ne bunim. Znam da sam lutala dugo, predugo, ali nisam mogla da pobegnem.

Zbrkane su mi misli dok se moja duša ogleda u odsjaju reke i nema potrebe, ne želim jednostavno, da ih odmrsim. Zašto bih? Želim da u mojoj glavi, bar za sad, zadrzim taj kaleidoskop i miris boja do sutra, do daljnjeg, dok ne izgradim svoju oazu mira. Dok ne dobijem drzavljanstvo jedne od državica, dok ne budem mogla da kažem da sam stigla na kraj puta. Da sam stigla kući. 

Nessun commento:

Posta un commento

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...