giovedì 28 luglio 2011

Srećan rođendan, tata!


S  kao sreća jer imam najdivnijeg oca na svetu
R kao radost kada kući stigneš i poljubiš me u letu
E kao emocija koju mi uvek daješ
Ć  kao ćera tvoja tako me oduvek zoveš
A  kao apetit koji imamo oboje prave smo debeljuce
N kao novine u kojima zajedno ispunjavamo ukrštenice.

R kao ranč koji sanjaš da imaš kada odeš u penziju
O kao osmeh tvoj kada kažem da ću ti ispuniti tu želju
Đ  kao đak, dobro dete koje sam uvek bila
E  kao Emina ime koje sam na rođenju dobila
kao novac koji  kako mama kaže oboje puno trošimo
D  kao dobrota kojom si me kao malu naučio
A kao amajlija, moje misli koje te uvek prate kada nisi tu
kao nostalgija, osećaj da mi fališ  kada si na putu

kao tvrdoglavost koja nam je oboma mana
A kao album sa našim porodičnim fotografijama
kao najbolji na svetu tata
A kao auto koji sam ti ja odabrala. 

Nessun commento:

Posta un commento

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...