domenica 12 agosto 2012

Poetična nedelja: Sreća

Dragi dnevniče,

Beše ovo jedan sasvim opušteni vikend. Odmorena, napunila sam baterije koje su se bile prilično ispraznile, spremna sam za novu nedelju koja je pred nama kao i za  izazove koje sa sobom nosi.

Već duže vreme nedeljom se družimo sa poezijom, tako da ni ova neće biti izuzetak. Za danas sam odabrala poemu nazvanu "Sreća".

Prijatno veče, ma gde bili...




Sreća


Tako daleko a tako blizu
Pronađem je pa izgubim
Stignem je a ona beži
Nedostižna a ipak moja.

Imam je, na dohvat ruke
A onda se vešto otisne nebu pod oblake
Pronađem je u najdaljoj zvezdi
Skriva se iako želi da je otkrijem.

Igramo se često žmurke
Zapljuva se ona, zapljujem se ja
Postanemo drugarice koje se poštuju
Svađamo se oko sitnica a teško mirimo.

Ponosna ona, tvrdoglava ja
Jurimo se po beskraju u tišini
Nađemo se na pola puta, kompromisno
Blizu a ipak daleke.

Ona je tu kad treba, kada zaslužim
Kad imam dovoljno strpljenja da je čekam i nadam se
Ispuni mi dušu, da i oduzme sve
Moje najdraže blago koje ljubomorno čuvam.

Sad je tu, ali otićiće kad joj dosadim
Nekom drugom da ulepša život
Koliko god da vara uvek se vraća kući
Ona je lepa samo dok se čeka.


Nessun commento:

Posta un commento

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...