domenica 6 maggio 2012

Đurđevdan

Dragi dnevniče,

Spremam se za spavanje. Beše ovo jedan lep, veoma kaloričan, dan proveden u okviru porodice. Proslavili smo i ove godine našu porodičnu slavu, Đurđevdan, na najlepši mogući način. Kad pomislim na prošle dane, kada sam bila daleko, i svakog šestog maja bila sa strancima, bude mi puno srce. I ove sam, kao i prethodne godine, konačno mogla da zapevam Đurđevdan je, ali jesam sa onima koje volim.





Malo se jelo, malo se pilo. Red predjela, pa sarme, pa mesa i kao šlag na tortu gibanica! A tek kolači! Moji omiljeni! Ne znam koliko sam žrtava bajaderi i oblandi ostavila iza sebe, totalno nebitno. O kalorijama i dijeti misliću sutra. Krevet me zove. Srećna slava svima koji su slavili danas!

Slavski kolač



Laku noć, svete!

Nessun commento:

Posta un commento

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...