mercoledì 1 febbraio 2012

Početak

Dragi dnevniče,

Dugo me nije bilo, znam. Prebukirana obavezama u proteklih šest meseci, došlo je vreme da stavim tačku na i, napravim jednu dugu pauzu, i bilans. Godina koja je za nama bila je intenzivna, radna, kreativna, i iznad svega emotivna. Bilo je mnogo toga, i lepih, i srećnih, ali i onih tužnih momenata. Neki su se krugovi zatvorili, neki otvorili. Život je upravo to, sklop krugova i ciklusa koji se pre ili kasnije zatvore. Da nije tako, bilo bi dosadno raditi stalno jedne te iste stvari. Meni bar, koja sam u konstantnoj potrazi za promenama.

Tako sam i rešila da uđem u ovu godinu, sa željom da promenim neke stvari, pronađem sebe i ono što zapravo jesam... pisac, ili kako ja to često volim da kažem, pisac u pokušaju. Želim mnogo toga, prvenstveno da završim svoj drugi roman, prvi na italijanskom, koji sam zapustila proteklih meseci usled nedostatka vremena. Razmišljam čak, i to veoma aktivno iako je šašavo u mojim godinama, o upisu drugog mastera u Milanu, koji opet ima velike veze sa pisanjem, bez kog zaista ne mogu da zamislim svoj život.  Dakle, pisanje, jedno veliko p kao u reči početak.

Kad smo kod početka, nije slučajno baš ta reč obeležila početak ovog meseca, a i povratka u aktivno blogovanje posle jednomesečne pauze.  Danas je krenuo sa radom jedan novi, ženski online magazin koji je okupio zaista divne, veoma kreativne dame, čiji je deo, što me jako raduje, priznajem, i moja malenkost. Nakon godinu i dva meseca, kako sam bila deo Wannabe Magazina, susresti se sa nekim starim kolegama i graditi nešto zajedno, je veliko zadovoljstvo. A i pogotovo jer imam mogućnost da budem ono što jesam. pisac. Uvek u pokušaju, ali ipak pisac. Od žena ženama, bez zavisti i sa puno ljubavi, a možete da nas čitate ovde.

Pisanje, strast koja  ne poznaje granice

Prijatno veče, čitamo se!

Nessun commento:

Posta un commento

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...