sabato 31 dicembre 2011

Srećna Nova 2012

Dragi dnevniče,

Za par sati ispratićemo staru i dočekati novu godinu. Pre dve godine, kao čestitku za prijatelje i poznanike napisala sam novogodišnju pesmu. Izvukla sam je iz prašine prošlih dana i odlučila da je podelim sa tobom i svima koji prate blog i druže se sa nama.


Srećna Nova 2012

Bliži se kraj godine stare,
osetih želju da pozdravim prijatelje nove i stare.
Prođe i ova godina, trideseta i druga mi po redu
niz sreće, niz tuge, zaradih i po koju dlaku sedu.

Godina za nama vratiti se neće
ostaće bar uspomene da svedoče o momentima sreće.
Što je ružno bilo zaborav nek' nosi daleko od nas
osmeh na lice stavite i u muzici pronađite spas.

Ostaje mi samo da kažem hvala
svim ljudima koji su mi ulepšali godinu koja je za nama.
Svima vama želim sve najbolje u godini novoj
sve ono što ste želeli a niste imali u godini ovoj.

I za kraj šta reći osim da mi nedostajete i da vas puno volim
budite mi veseli kao i uvek, vidimo se u godini novoj.
Srećna vam Nova 2012, neka bude bolja od stare
ne zaboravite prijatelje nove i  čuvajte one stare. 

S ljubavlju, Emy




Nessun commento:

Posta un commento

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...