martedì 21 giugno 2011

Srećan rođendan Veco


 S kao sreća kada ti vidim osmeh na licu
  R kao radost kada kažeš volim svoju ćerku jedinicu
    E kao entuzijazam koji nam obema ponekad fali
     Ć  kao ćošak u koji ste me kao malu kad god bih nešto zgrešila slali
      A kao apetit, u poslednje vreme ga baš imam pa me tata zove debela
      N kao noć za koju ponekad kažeš da sam je sa danom zamenila.

     R kao ranoranioc, što ja svakako nisam ali ti jesi  na čemu ti zavidim
      O kao oslonac, ono što si ti meni otkad za sebe znam iako ti to često ne govorim
       Đ kao đak kog si svakog jutra sa osmehom ispraćala
        E kao enterijer koji tako voliš da uređuješ, i kažeš s pravom da si profesiju promašila
         N  kao nakit koji voliš da nosiš i koji još više ističe lepotu tvojih koralno plavih očiju
           D  kao dete, tvoje veliko dete koje ti sve ovo piše s neizmernom ljubavlju.
            A kao ananas, voće koje volimo obe i koje nema mane
             N kao novine koje uvek čitamo od prve do zadnje strane.

M kao mama, najbolja na svetu , Vera joj je ime
A kao amajlija, tvoja ljubav koja je uvek uz mene
M kao most koji nas za prošlost veže i sa budućnošću spaja
A  kao autoritet koji si bila i ostala.

Volim te.

Nessun commento:

Posta un commento

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...